Witam.
Nazywam się Tomek i pochodzę z Wrocławia. Akwarystyką zajmuję się od ponad 20 lat. Nie posiadam wykształcenia kierunkowego w tej dziedzinie i jestem amatorem hobbystą, ponieważ od zawsze lubiłem zgłębiać i pogłębiać akwarystyczną wiedzę. W 2015 roku postanowiłem założyć kanał akwarystyczny na YouTube (początkowo blogowy) o nazwie Tommy Aquario. Obecnie ma on ok. 20 000 subskrybentów i jednym z większych na polskim YouTube. Powstał jako typowy VLog ale z czasem zmienił się w kanał poradnikowy z myślą o akwarystach i dla akwarystów. Ma obecnie ponad 2 miliony wyświetleń. W filmach nie ograniczałem się nigdy do wąskiej tematyki, moje filmy poruszają wszystkie zagadnienia związane z akwarystyką słodkowodną i morską. Tworzyłem filmy typowo poradnikowe, omawiałem konkretne gatunki ryb, roślin i zwierząt akwariowych, prezentowałem i testowałem różne sprzęty akwarystyczne, wyrażałem swoje opinie, włączałem się w różne akcje z dziedziny akwarystyki, propagowałem działania związane z ochroną przyrody - zwłaszcza ochroną środowisk wodnych. Dodatkowo odwiedzałem różne kraje a w zasadzie akweny i nagrywałem stamtąd materiały wideo w celu pokazania widzom ciekawych biotopów "okiem akwarysty". Początkowo moja działalność była związana tylko z YouTube. Z czasem okazało się, że chciałem mierzyć wyżej i filmy na YouTube już nie zaspokajały moich aspiracji. Postanowiłem w 2019 roku założyć blogową akwarystyczną stronę internetową, która początkowo była związana tylko z moim kanałem filmowym. Szybko się okazało, że strona ta zyskała dosyć dużą popularność. Z początkiem 2020 roku przekształciłem ją w portal akwarystyczny (ciągle się rozbudowujący). Publikuję tam własne artykuły akwarystyczne oraz artykuły ekspertów / specjalistów związanych z portalem. Zbudowałem portal akwarystyczny w takim kształcie, w jakim sam osobiście chciałbym go widzieć. W roku 2022 mój portal został jednym z trzech największych i najpopularniejszych portali na polskim rynku akwarystycznym (na kilkanaście istniejących). Obecnie "Tommy Aquario" już nie jest kojarzony tylko z moją osobą ale z marką akwarystyczną skupioną wokół portalu i kanału YouTube, rozpoznawalną na rynku akwarystycznym. Znakiem rozpoznawczym jest logo ukazujące czarnego skalara na białym tle, skierowanego w lewą stronę.